.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرزانه خبرداد:
76 درصد مسافران ورودي در مازندران اقامت كردند
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت :تا پایان روز نخست فروردین ماه 76 درصد گردشگران ورودی در مازندران اقامت کردند.
76 درصد مسافران ورودي در مازندران اقامت كردند

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت :تا پایان روز نخست فروردین ماه 76 درصد گردشگران ورودی در مازندران اقامت کردند.

 سيف الله فرزانه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد تسيلات سفر استان مازندران اظهار داشت: آمارهای دریافت شده نشان می دهد تاکنون 2 میلیون و 820 هزار و 860 نفر وارد مازندران شدند که از این میزان یک میلیون 845 هزار و 435 نفر اقامت داشتند.

 فرزانه خاطرنشان کرد:تجزیه و تحلیل آمارهای دبیرخانه ستاد دائمی سفر نشان می دهد که مازندران جایگاه خود را به عنوان گردشگرپذیر ترین استان در سطح کشور تثبیت کرده است.

 این مسئول یادآور شد: تاکنون از میزان ورودی ها به استان تنها 300 تور به استان گزارش شده است که نشان می دهد که هنوز تا گردشگری حرفه ای فاصله داریم .

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران بیان داشت:کاهش بیش از 54 درصدی نصب چادر در پارک های جنگلی و سایر نقاط استان را شاهد هستيم.

وی گفت:  قریب به یک میلیون و 600 نفر گردشگر از مراکز فرهنگی،موزه های بناهای تاریخی و اماکن زیارتی و تفریحی استان در نخستین روز از فروردین بازديد كردند.

فرزانه اظهار داشت:تا پایان دوم فروردین سه میلیون و 430 هزار و 722 نفر وارد مازندران شدند.

 فرزانه با اشاره به اینکه اقامت امسال مسافران در مازندران افزایش چشمگیر داشته ،گفت:2 میلیون و 472 هزار و 295 نفر در مازندران اقامت داشتند که رشد 14 درصدی را در اقامت مسافران در استان شاهد هستیم.

 مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش چهارهزار کلاس درس را در اختیار گردشگران قرار داده ،بیان داشت:نیروی انتظامی هم 13 هزار نیرو را برای استقبال از گردشگران آماده کرده است.

 فرزانه  به نظارت بر اماكن گردشگري و خدماتي در استان مازندران اشاره كرد و گفت:اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری  30 گروه نظارتی دارد تا براي رفاه مسافران نوروزي اقدامات موثري انجام دهند./100


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.